Rådgivning

Vi hjälper dig hitta rätt kreatör

Illustration och formgivning av serie lättlästa böcker

Illustrationer och formgivning av serien Klassen. Lättlästa böcker för vuxna som handlar om elever som studerar i en SFI-klass. Används i undervisning för lästräning, på nivå 2 av 5.

Uppdragsgivare

Bokförlaget Hedvig

Kreativt område

Illustration

Teknik

Blandteknik, Tusch

Uppdragstyp

Bokformgivning, Bokillustration
Omslag till Ensam, Kämpa och Missförstånd.
Ur boken Ensam.
Ur boken Ensam.
Ur boken Ensam.
Ur boken Kämpa.
Ur boken Kämpa.