Rådgivning

Vi hjälper dig hitta rätt kreatör

header-background

Re-branding av Malmö Opera

Fiktiv visuell identitet och kampanj som sätter det mänskliga uttrycket i fokus för att visa att Malmö Opera är till för alla. Jag fastnade för idén att uppmana till att bjuda med någon – en kampanj tänkt att göra operan mer folklig.

Uppdragsgivare

Malmö Opera (fiktivt)

Kreativt område

Grafisk form

Teknik

Digitalt

Uppdragstyp

Visuell ID/Grafisk Profil
Affischdesign för operan Skönheten och Odjuret vid Malmö Opera
Affisch — Skönheten och odjuret
Affischdesign för operan Circus Days & Nights vid Malmö Opera
Affisch — Circus Days & Nights
Affischdesign för operan Aida vid Malmö Opera
Affisch — Aida
Mockup of a phone showing an Instagram story promoting Aida for Malmö Opera
Instagramhändelse — Aida
Two campaign posters for Malmö Opera
Kampanjaffischer
Two campaign posters for Malmö Opera
Kampanjaffischer

Vi använder cookies för att ge dig den bästa användarupplevelsen.

Acceptera
Läs mer